..väntar oftast på tok för länge. Enligt elgigantens hemsida är min order fortfarande under behandling, de har alltså inte ens packat paketet än och jag börjar bli otålig. Skickade ett mail till dem innan idag och frågade om allt var som det ska och de svarade att det skulle packas och skickas iväg idag och att jag skulle få ett kollinummer så jag kunde spåra mitt paket. När jag går in på sidan är den fortfarande under behandling, jag vill ju ha min kaffemaskin nu nu nu! Och om det inte vore nog med det så uppdaterar jag frekvent både skolmailen, min privata mail och betygsidan för att få reda på hur det gick på tentan. Inget svar, ingen kaffemaskin, det här börjar bli drygt. Hursomhelst. Har varit i stallet idag och filmat lite, har handlat och läst lite om förvaltningspolitik, tro det eller ej, men denna kursen verkar faktiskt en gnutta intressant! Sitter på mitt kontor nu och myser i värmen, funderade förut på vart Lennart tagit vägen, här är svaret

Sådan matte sådan kisse, bland sladdar och prylar trivs vi bra!

Puss

Kommentera

Publiceras ej