Usch och fy och tvi vilken dag, och klockan är bara tio i ett. Det hela började med att jag inte kunde somna igårkväll, tror klockan hann bli halv tre innan jag slocknade, för att sedan gå upp klockan sju. När jag (och sambon) tvingat mig att ändå kliva upp smakade kaffet riktigt gott!
Jag hade ju som sagt tänkt att börja åka kollektivtrafik igen, den tanken sket sig. När jag skulle köpa min 20-resors biljett visade det sig att det inte finns längre, och vad man kan välja på är att i 30 dagar åka hur mycket man vill för 720 spänn, eller ladda en reskassa med jämna hundralappar och resosrna kostar 39 kr stycket. Eftersom jag är i skolan 2 till max 3 dagar i veckan känns det så ovärt, 20-resors var fantastiskt bra!
Så det resulterade i att jag fick ta min bil med pyspunka. Maken hade tack och lov köpt "däckfix" igår som jag fick spruta i däcket. Det gick lite svajjigt på vägen till kalmar, men efter att ha fyllt på luft i alla fyra däcken gick hon som på räls (höhö). 
 
Extra klumpig är jag idag också, vilket jag tror beror på tröttheten. Tappade en matbit på golvet nyss på grund av att jag slog i benet på kanten på kökssoffan (vilket gjorde riktigt ont) sen skulle jag naturligvtis plocka upp matbiten och råkade då bli träffad i ögat av den elaka soffkanten. Fy. 
 
Puss

1 kommentarer

Elin

04 Oct 2012 19:28

Du kanske ska flytta tillbaka soffan??? ;)

Kommentera

Publiceras ej