Sådärja! Idag är det tisdag och jag har haft seminarie om Huckleberry Finn! Det gick hyffsat bra, även om jag inte fick så mycket hjälp av min gruppkamrat. Men men, jag pratade iallafall och är hon tyst så får det stå för henne. Nu kan jag iallafall släppa den boken! Känns som att jag ligger bra till, har börjat läsa bok fyra av fem, och nästa vecka är det seminarie på bok två :) Fett med najs att ligga före! 
 
Idag har jag tillochmed faktiskt varit på gymmet, det är nog första gången på över en månad, och det kändes vill jag lova! Lyckades iallafall springa/powerwalka på löpbandet i 20 minuter och sedan köra lite ben och rygg efter det. Nu ligger jag utslagen på soffan :p
 
Imorgon ska jag jobba ett kortpass över lunchen och det känns nästan lite roligt. Det var länge sedan jag jobbade nu så jag är lite peppad! Blir även ett långpass på fredag 9-18! :)
 
Nämner också att idag är en dag i sorgens tecken. Det är ett helt år sedan min älskade pallan gick bort, och jag saknar henne och och jag tänker på henne vareviga dag. Underbara, finaste, älskade halvan. Jag säger fortfarande hej till henne vid äppelträdet när jag kommer hem till skånegatan, och jag säger godnatt till henne och katterna vareviga kväll. Hon lever vidare i mina tankar och i mitt hjärta, och hon kommer för mig alltid vara världens bästa hund!
 
 
Puss på dig snuffsan!

Kommentera

Publiceras ej