Hej! Den muntliga redovisningen igår gick bra! Jag gick upp som nr 3 och kunde därmed resten av lektionen bara sitta och slappna av, jag fattar inte varför man alltid vill dra ut på lidandet innan man går upp och kör. Det var hur gutt som helst efteråt. Nu väntar jag ivirgt på slutbetyget som han skulle skicka via mail :) Resten av dagen spenderades tillsammans med the great Gatsby på balkongen i den fantastiska solen, det är så skönt att känna att solen verkligen bränner på huden och att sommaren verkligen är påväg!
 
Idag har jag och P haft lillebror på besök typ hela dagen, vi har snackat skit och ätit frallor, sett på film och lagat middag. Kommer verkligen superdupersakna honom när han flyttar till göteborg :( 
 
Nu ska jag läsa ut den där boken och kanske tillochmed börja på en ny, nästa på listan är "black no more", och den har jag ju redan läst så jag tror det är dags för "the reluctant fundamentalist", vilken sägs vara riktigt bra så det ska bli kul! 
 
Ses! Puss

Kommentera

Publiceras ej