Hur kan något som kändes så jädrans bra till en början plötsligt kännas så förfärligt? Faaan faan faan. Nu har den där satans tentaångesten infunnit sig trots att jag var så säker på att jag kunde det mesta. Nu kan jag inte ett skit istället, för jag har suttit för mycket. Tokslut i hjärnan och orkar inte tänka mer på det. Jag vill bara ha det överstökat. Jag har packat ihop mina papper och lagt undan dem så jag slipper se dem. Fan. 
 
Nej. jag ska lägga undan datorn också, annars sitter jag bara och gör en massa quiz som rör till det ännu mer för mig. En öl ska jag ha framför tvn ikväll, sen ska jag lägga mig och få en god natts sömn så jag iallafall är fysiskt redo imorgon. Wish me luck! 
 
Puss

1 kommentarer

Mormor

22 Feb 2013 22:17

Det kommer att gå bra imorgon Frida. Sov gott!!!!!

Kommentera

Publiceras ej