Och så var det lördag och det känns inte som lördag. Det känns som en helt vanlig vardag, men det spelar ingen roll, för mina vardagar brukar vara rätt bra. Idag har jag ätit langos, precis som jag gjorde igår. Två dagar i rad bara för att det är så fantastiskt gott och så förfärligt länge sedan jag åt det sist. Jag hade fina lilla Sören på besök och vi tittade på filmen 'Magic Mike', vilket jag skulle vilja kalla bortkastad tid. Det hände verkligen ingenting, bortsett från snygga karlar som strippade. Men även ett så trevligt fenomen som detta blir lite drygt efter en och en halv timme.
 
Annny how, imorgon är det återigen söndag, vilodag säger gud, städ och pluggdag säger jag. Det är så konstigt för även fast jag har gjort det jag ska och lite till inför varje föreläsning så får jag en känsla av att jag ligger efter, trots att jag egentligen nästan ligger före. När vi började terminen så sa föreläsaren att om vi inte lägger 8 timmar om dagen på studier så kommer vi inte klara kursen, och det är nog därför jag känner att jag ligger efter. Jag gör inte mina 8 timmar om dagen, tre som max, för att det inte finns mycket mer att göra. Eller ska man kanske sitta och nöta? Det kanske är det som är tanken! DÅ är det dags att rappa på. Hur som helst. Tänkte ta en sväng till gymet imorgon förmiddag och hoppas på mindre folk än igår, då var det så mycket folk att jag valde att simma istället. Jag tycker inte om att komma dit när alla rullband och crosstrainers är upptagna. Jag antar att jag får testa lite olika tider och se vad som känns lugnast. Mitt schema är ju rätt flexibelt så sett! Nehe, nu ska jag ta en liten öl tror jag. Bara för att det ska kännas som lördag. Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej