Herre min je vad veckorna går fort. Idag är det lördag ännu en gång och jag tog tillfället i akt och sov ända till klockan 10. Hade en mycket trevlig kväll igår och kom inte i säng förrens klockan två. När vi gick upp idag satte vi oss i soffan och åt en lugn frukost framför teveapparaten. Sedan dess har jag spenderat dagen åt att renskriva mina anteckningar och strukturera upp lite i dokumentet för om en vecka är det redan tenta. Jag börjar faktiskt panika lite över den så det är bäst att sätta igång i tid!
 
Tänkte slänga in en tvätt i maskinen nu och ta en kopp kaffe till. Jag tycker det är så mysigt att tvätta, allra helst på helgen när man kan smyga runt i sina innetofflor med kaffekoppen i handen och bara vänta på att tvätten ska bli klar, det är så avkopplande! :)
 
Vi säger så sålänge!
Puss
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej