Hej :) 
 
Just nu ligger jag nedbäddad i sängen med skönaste mjukiskläderna på och datorn i knät. 
Jag tänkte att jag ska slå en kik på morgondagens föreläsning och ta en funderare på om jag ska åka in imorgon eller inte. Mestadels känns det ganska onödigt att åka in, eftersom det kostar både tid och pengar och framför allt lär jag mig mer när jag studerar hemmifrån. Men är det något som känns svårt åker jag ju självklart in!
 
Föreläsningen idag var ganska dryg faktiskt, men idag behövde jag ju åka in för att lämna in min diagnos-uppsats, och äta lunch med Elon! Vi bestämde oss för att ta med oss maten hem så nu har jag lite att gotta mig i ikväll! Efter maten kände jag mig både mätt och matt och huvudvärken kom krypandes, men på hemvägen bestämde jag mig trots detta för att stanna till på gymet och det resulterade i 25 minuter på löpbandet. Mer än så behövs det inte ibland kan jag känna. Huvudsaken är att jag går dit och rör på mig! :) 
 
Som sagt. Nu ligger jag nedbäddad i sängen och känner mig glad och pigg i kroppen, men tyvärr slutkörd i hjärnan. Kanske piggnar till efter en kopp kaffe!
 
Hejsålänge!

Kommentera

Publiceras ej