Jag tycker det är svårt att få tummen ur och gå till gymmet. När jag väl är där har jag inga problem med att stanna kvar men att få mig själv att gå dit är jäkligt svårt.
igårkväll sa jag till P lite som ett "löfte"för att det verkligen ska bli av att imorgon bitti ska jag gå till gymmet. Som så många andra gånger blev det inte så. När jag vaknade idag mådde jag dåligt. Som vanligt. Snorig, känningar i öronen och ont i kropp och knopp. bestämde mig för att läsa lite innan gymmet och gå dit vid 10 halv 11 istället. När jag hade läst färdigt runt 10 bestämde jag mig för att äta frukost och se ett avsnitt av en serie, och efter det blev jag så himla trött så jag tänkte att jag går tll gymmet klocka 13 istället. Så jag läste och efter en stund somnade jag. vaknade för en kvart sen och nu sitter jag här. Utan några planer på att gå till gymmet och snart behöver jag ju äta lunch med, så då kan jag ju inte gå dit nu heller ;) 
 
USCH och fy vad svårt jag har för att ta mig dit. Det är enklare när man redan är ute och och grejjorna med sig, för då kan man bara slinka in lite fort, men när man sitter hemma å har de gutt så lockar inte gymmet jättemycket. 
 
Det är synd. Puss

Kommentera

Publiceras ej