Jag håller på att avlida. Vaknade i morse klockan 05.00 av att jag svettades. Lennart låg under täcket och tryckte sig mot min förmodligen väldigt sköna och varma kropp. Först trodde jag att det var varmt på grund av att han låg där och mös men sedan upptäckte jag febervärken i benen. Låg kvar och filosoferade i typ två timmar, hade  ingen energi men kunde inte somna om ändå. Gick upp runt sjuhugget och har pluggat sedan nio, nu har jag huvudvärk. Jag ska ta en paus och dricka vatten och ta en panodil. Måste bli klar med studeringsfrågorna så jag kan gå vidare i boken. Engelsk språkvetenskap alltså, det är spännande, men sjuuukt mycket information man ska få in i skallen.
 
Imorgon ska jag gå till skolan. Det har jag bestämt, får då har vi Oral presentation och får prata mycket, vilket är nyttigt och välbehövligt. För övrigt får jag snart damp på administrationen i skolan. Har FORTFARANDE inte fått reda på hur det gick på den förra tentan trots att föreläsaren har rättat dem, jag förstår inte hur det kan ta en sån jäkla tid att lägga upp resultaten i ladok. Planerar att åka dit innan skolan börjar imorgon så jag kan hämta ut den istället. Men då sitter de säkert på en av sina jädra fikaraster som vanligt. USCH.
 
Nej, nu stänger jag ned här och vilar ögonen en stund. Hörs!

Kommentera

Publiceras ej