VAD FAN har jag gjort?
 
Jag har precis just i detta nu köpt ett ÅRSKORT på Actic och jag ångrar mig redan. Sist jag köpte ett årskort var det på friskis. Jag gick dit i ungefär en och en halv månad sen gav jag upp, och resten av året betalade jag för  ångest istället för träning. Och nu har ja gjort det igen. Jag vet inte ens vad som ingår, men jag antar att simhallen ingår i priset? Då kan jag iallafall gå dit med min make och simma lite. Jag kände att jag var tvungen att göra något. Det enda jag gör med mitt liv är att sitta i soffan med mina böcker på skoldagarna, och på de lediga dagarna sitter jag också i den där jäkla soffan fast utan böcker. Tro fan att jag är trött jämt. Går jag dit iallafall 2 dagar i veckan är det nyttigare än hur jag lever nu, men shit pommfritt vad har jag gett mig in på?
 
 

Kommentera

Publiceras ej