Igårkväll lagade jag hemmagjorda börjare som serverades med klyftpotatis, coleslaw och saltgurka. Huuur gott som helst! Det blev en lugn hemmakväll med maken och jag drack ett par tre öl, jag gick och la mig klockan 01.00 och vaknade till min förvåning inte förrens 12.00 idag. Detta resulterar i att jag är trött, jag är irriterad för att jag har sovit bort hela dagen och jag har en lätt huvudvärk. Att den där förebannade ölen som är så god och trevlig kan ställa till med så mycket ont. Det gör mig jävligt ledsen. Hursomhaver. Jag väntar just i nu på att kaffet ska bli klart så jag förhoppningsvis piggnar till lite och kanske få något gjort här hemma.
 
Nåväl, imorgon börjar skolan igen efter långledigt och det känns helt okej. Ännu bättre känns det att föreläsningen inte börjar förrens 13.00, vilket innebär att jag slipper den där otäcka söndagsångesten! :)
 
Nu är nog kaffet klart, på återseende!
Puss

Kommentera

Publiceras ej