Hej! 
 
Sitter och pillar lite med min uppsats, har ungefär hälften kvar men är inte riktigt i rätt stämning för att skriva, men det kommer. Kom på att den ska in nu på torsdag och inte nästa måndag, så nu har jag fått lite extra press, vilket behövs! Jag tänkte att jag ska kika på lite webbtv för att få igång några tankar snart, det kommer bli bra dethär! Målaren har varit här idag, och hujedamig vad kvick han var! Badrummet är helt färdigt och köket är spacklat och klart för att målas, vilket han ska göra imorgon bitti. Sen slipper vi allt jädra spring som har varit här de senaste 8 veckorna. Det ska bli hur skönt som helst! Vi fick även reda på att det kommer dras av pengar på hyran för de dagar som vi har varit utan badrum, inte för att vi vet hur mycket det rör sig om men lite kosing blir det nog iallafall :)
 
Idag ska jag och maken gå till simhallen, är riktigt sugen på att bubbla lite i bubbelpoolen så det ska jag allt göra efter några längder :) Nehe, nu skriker Lennart på mig så jag får gå och se vad han vill, mat fick han ju nyss så han vill säkert att jag ska spola i kranen. Vi hörs!
 
puss

Kommentera

Publiceras ej