Hej:)
 
Har precis gjort mig iordning och ska alldeles strax åka till skolan. Jag hade allt lite söndagsångest igår då jag inte varit i skolan på vad som känns som evigheter, så jag gick jag och la mig redan klockan åtta, vilket var hur skönt som helst. Jag vaknade till när P skulle åka till jobbet vid 22 men sen sov jag hela natten till 6-snåret. Helgen har rullat på som den ska, har mest suttit med böckerna och varit lite fyllechaffis. En bra anledning att hålla sig nykter tycker jag :) 
 
Idag ska vi börja en ny kurs, vi ska läsa engelsk språkhistoria och jag hoppas det är minst lika spännande som det låter! Efter lunch har vi en grammatikföreläsning och jag har tillochmed med mig en matlåda(!) )Det bjuds på potatisgratäng idag, dock utan några tillbehör men det är gott ändå :) På hemvägen har jag tänkt att jag ska förbi gymmet en sväng, så är det avklarat det med :p  
 
Nej nu får jag packa väskan och springa ned till coop.
Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej