Shit pomfritt vad kvick han var på att sätta poäng och ge feedback! Fick 5/5 på den muntliga och 7/10 på den skriftliga. Känns skitbra! Men är lite besviken på sjuan. Jag hade två jäkla piss-slarv-fel på hela texten, båda i de två första meningarna där jag råkat skriva "where" istället för "were" och "in the beginning" istället för "at the beginning". Skit skit skit, resten av texten var helt felfri dock! Han gör inte poängavdrag för grammatik och sådant, så jag tror jag skulle ha skrivit en lite längre text för att få mer poäng. lyckades bara skrapa ihop 380 ord och såg i efterhand att det skulle vara 500. Men de e lugnt, det fixar vi till nästa gång :p
 
Är ändå nöjd :) Nu väntar jag bara på att få reda på språkvetenskaps-tentan. Den var rättad och klar tisdags men ännu har vi inte fått tillgång till resultaten. :( Men det kommer väl snart det med! Hejsålänge :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej