Inatt hände något jättekonstigt. Jag och sambon gick och la oss samtidigt och somnade hyffsat fort. Runt klockan halv tre vaknar jag av att P står vänd mot en av garderoberna, jag ser honom stå och hålla i båda dörrarrna för att sedan snabbt och hårt smälla igen dem. Sedan böjer han ner sitt huvud, armarna hänger vid sidan, och så bara står han så, helt stilla. Jag blev skitskrajj och tillslut frågade jag honom vad han sysslar med. Då tittar han upp och säger vadå? jag ska gå på toa bara.. Sen gick han, och jag somnade om. Efter detta vaknade jag flera gånger under natten och hade en jättekonstig känsla i kroppen. Tillslut vid 6-tiden tog jag mitt täcke och la mig på soffan istället. Då börjar jag plötsligt drömma om P och hur han smäller igen garderoberna. Trots att jag vaknade flera gånger på morgonen drömde jag samma sak om och om igen. Och nu undrar jag om jag verkligen såg det jag tror att jag såg, eller om jag helt enkelt drömde det då också. Jättekonstigt.
 
Nåja. Dagen har varit trögstartad. Har en tvätt i maskinen och nu ska jag få i mig lite kaffe så jag kan göra lite nytta för nu är det dags att börja fundera på den individuella uppgiften. 
 
Vi säger så sålänge!
Puss

Kommentera

Publiceras ej