Vet inte alls vart helgen har tagit vägen. I fredags var jag iallafall i kalmar med min bäste vän, det resulterade i mindre pengar i plånboken och mer kläder i garderoben. Två par byxor och en topp lyckades jag få med mig hem. Igår var det lördag med jättefint kyligt och soligt väder. Jag vaknade tidigt av kramp i nacken, utbrast ett högt ett aaaaaj! och min fina P är gullig och sa förlåt, hahah :) Spenderade lite tid åt böckerna under dagen sedan åkte jag till Torestorp för en härlig runda i skogen med T och en massa hundar. Sedan handlade jag och maken och vi handlade mycket. Willys är nyöppnat med en massa extrapriser och det kom väl till pass nu när vi behövde storhandla. Under kvällen så vi på film fram tills läggdags.
 
Idag har jag suttit med tentaplugg under större delen av dagen från kl 9 till 4 ungefär. Sedan tog jag en skön dusch och iväg på middag hos svärföräldrarna. Efter det åkte jag hem till skånegatan en stund, och nu är vi hemma igen. Snart börjar solsidan och vi sitter bänkade som vanligt, synd bara att avsnitten är så korta. Kunde varit en 45 minuter iallafall så det hinner börja innan det är slut. Nehe, på med mjukisar och ner under filten!
 
Puss

Kommentera

Publiceras ej