Hej hej hej.
Idag är det måndag. Ångestmåndag.
om 48h är det dags för muntlig redovisning och jag har ångest så det skulle räcka åt hela klassen. Jag ska iallafall skriva färdigt mitt talmanus nu på förmiddagen så jag kan öva öva öva! Idag är litteratur-föreläsningen inställd och tur är väl det för i helgen har jag inte lagt mycket tid alls på studierna.
 
I lördags var jag på 24årskalas hos min bäste vän och igår var jag med henne hos hästen i det underbara vädret. Sedan åkte vi hem till henne och var ute ända fram till kvällen och det gjorde gott för själen ska jag be att få tala om. 
 
Idag väntar jag med spänning på posten! Nu är det 13 arbetsdagar sedan de skickade sminket från elf, och det skulle ta max 14. Så väntar jag på en klänning också från hongkong, hoppas jag får något idag iallafall! :)
 
 
Nåja, dags att sätta igång! Puss

Kommentera

Publiceras ej