Jag blir så trött på mig själv. Jag är en vecka "sen" med sista veckouppgifterna och slutuppsatsen har jag knappt börjat med. Detta beror inte på att jag inte har tid, för det har jag. Det beror på att vi inte har fått ett absolut datum då det ska vara färdigt. Jag har ingen press på mig och då blir det inte att jag verkligen tar tag i det. Och sen sitter jag och mår dåligt för att jag har detta i bakhuvudet hela tiden. Denna veckan har jag varit snuskigt trött på allt som har med skolan att göra och jag kräks nästan bara jag tänker på allt som ska göras. Men nu måste jag ta tag i det. Nästa vecka börjar en ny kurs och då kommer jag definitivt inte ha tid att skriva uppsatsen. Idag SKA jag vara fördig med veckouppgifterna, både den muntliga och den skriftliga. Och på söndag SKA jag vara färdig med slutuppsatsen. Punkt slut.
 
Igår var Svenne och kastrerade sig. Lennart saknade honom här hemma, det märktes för han gick runt och kurrade och pep i varenda rum på jakt efter sin kompis. Det gick snabbt och smidigt iallafall. Lämnade in honom kl 8 och fick hämta honom redan klocka 13. När han kom hem var an pigg, glad och superhungrig så det är skänt att allt gick som det skulle :) 
 
Ska slänga igång ett par koppar kaffe nu så jag får klart den här skiten. Vi hörs! :)

Kommentera

Publiceras ej