Hej. ber verkligen om ursäkt för dålig uppdatering. Ska jag vara helt ärlig så har jag inte haft så mycket att skriva om. Nu är det iallafall ungefär tre veckor kvar på mitt andra år på universitetet och det känns bra. Har dock hemska tre veckor att se fram emot, på lördag går första tentan av 4 av stapeln och sedan rullar det på, uppsatsen får jag skriva däremellan någonstans för den lyckas jag då aldrig får färdig. Nog om det, imorgon är det tentaplugg som gäller iallafall. Mycket annat händer inte i mitt liv just nu, Lennart och Svennart mår bra och busar som aldrig förr och maken jobbar på som vanligt :)
 
Idag har jag haft lillebror och lillelin på frukost, lika trevligt som alltid! Sen åkte jag till skolan för att ha jag seminarie på The Reluctant Fundamentalist, och efter det var jag nere på stan för att köpa ett par skor åt min mor. De var slut i hennes storlek så det slutatde med att jag kom hem med en fruktansvärt vacker klänning (till brölloppt) och ett par nya skor till mig själv istället. Nu ligger jag i sängen och slöglor på "Yes man" som sänds på sexan och ska nog sova när som för jag är dyngtrött!
Lägger till en bild på stekarLennart och mina nya skor nedan :)
 
Puss & Godnatt
 
 

Kommentera

Publiceras ej