Hej!
 
Såg här nu att jag har skrivit ett inlägg som jag glömt publicera. Men det stod inget vettigt i det ändån så det gör inte så mycket. Jag är iallafall inne på min tredje kurs för terminen, bild, form & webb 2, vilket är jätteroligt verkligen. Vi lär oss koda hemsidor!!
 
Förra kursen var verkligen jättedryg, vi läste projektproduktion där man lär sig att planera och genomföra projekt och uppdrag. Vi examinerades genom grupparbete där vi tillsammans med ett företag genomförde ett projekt. Just min grupp fick i uppdrag att förbättra svenska bågskytteförbundets externa kommunikation genom att ta fram förslag till förändring av webbsida, tidskrift och sociala medier för att nå ut till fler. Det var i och för sig roligt att få arbeta med något på riktigt, och det verkar ha gått bra då beställaren var nöjd. Men själva kursen var så ostimulerande då det inte krävdes att man la särskillt mycket tid på studierna. 
 
Anyway. Jag är så himla trött. Jämt. Det känns som om jag kan sova mig igenom hela vintern och ändå inte vakna pigg. Jag vill ha tillbaka solen och värmen och glada dagar. Ogillar verkligen hösten, jag går runt här hemma som en zombie och känner mig jättetråkig :(
Men innan sommaren kan komma måste jag genomföra min praktik, den sker mellan v 9-13 och jag har fortfarande inte hittat någon praktikplats. Börjar därför få lite panik. Vet inte alls vad som händer om man inte hittar någon. Hoppas det ordnar sig.
 
Lenne & Svenne mår bra. Tror dem är precis lika trötta som mig då vi har gjort till vana att ta en tupplur mitt på dagen alla tre tillsammans. Eller ja, tupplur, det brukar bli uppåt en 2 timmar. Haha, men det är mysigt :)
 
Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att säga så jag lämnar er så. Får väl tända lite ljus och slå på tvn (som för övrigt bara sänder skit nuförtiden), ska nog poppa mig lite popcorn med! 
 
Adjö
 
 

Kommentera

Publiceras ej