Idag har jag varit ute på äventyr. 
Jag och min man tog Kjelles saab och hela vägen bort till Kristdala.
I Kristdala blev vi väl mottagna av mormor och morfar. Vi blev bjudna på god mat, trevligt sällskap och som om det inte vore nog så lyckades jag dessutom få en systemkamera med mig hem. På vägen hem stannade vi till i Kalmar och gick en sväng på mediamarkt, alltid lika trevligt. Väl hemma svängde vi förbi mamma & pappa för att titta på mammas nya dator och byta bil, och såklart för att skryta lite om min nya kamera.
Vi har även hunnit med en snabbvisit hos Peters föräldrar och där blev vi bjudna på tacopaj.
 
Så mätt och belåten sitter jag nu här med kameran framför mig på bordet och funderar lite över vad jag ska ha den till. Egentligen var det ett spontanköp men jag har ju alltid velat ha en. Och nu har jag en. Nu återstår bara att lära sig fotografera och för att göra det måste man öva. Och det kan ju bli skoj! Jag är glad att jag köpte den :)
 
Nu börjar det snart bli läggdags för lilla mig så jag orkar sitta med mina studier imorgon. Tråkigt men sant.
Lägger in ett gäng bilder från min första dag med systemkamera.
 
                    

Kommentera

Publiceras ej