Sådär hörni. Tentan är avklarad, hemmet är i sin ordning igen och jag är ganska trött.
När jag kom hem från kalmar idag gick jag och köpte mig och P varsin langos och efter ha ätit la jag mig i sängen i ett par tre timmar. Jag var helt jäkla slutkörd, antar lite att det är pressen och stressen som släpper och man får tillåtelse att andas igen. Tentan förresten, gick sådär. jag hade lite otur med vissa frågor, men jag skrev mycket och jag svarade på alla 15. Jag tänker lite att vissa får jag mer på och vissa får jag mindre på, tror det går jämnt ut och det känns som att lutar mer åt G än U. Hoppas jag. Men skit samma, blir jag underkänd så har jag faktiskt gjort mitt allra bästa, till skillnad från många andra gånger.
 
Jag lyckades iallafall ta mig upp ur sängen och städa lite grann, tänkte att jag skulle möblera vårt vardagsrum så jag flyttade runt på möblerna och damsög och torkade golv, sen insåg jag att det inte blev bra alls så jag fick snällt koppla in alla tusentals sladdar och ställa tillbaka allt på sin plats igen. Men nu är det iallafall rent! I veckan har det sett ut som en svinstia här hemma med disk och tvätt och papper och skräp överallt, vilket är väldigt underligt eftersom det brukar vara så himla fint och rent här just när jag har tentavecka. Men nu är allt i sin ordning igen! Så nu ska jag ta mina ostbågar och sätta mig framför tvn och känna mig ledig för en stund. Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej