Okej, gött. Jag gick till gymmet iallafall! Nu slipper jag ha dåligt samvete för det :)
 
Jag vet inte om jag har skrivit det men jag är ledig en vecka från skolan nu innan den nya kursen startar. I och för sig pågår ändå academic writing och grammar kurserna, men jag har inga föreläsningar denna veckan. Min första lediga dag spenderade jag på bästa sätt, jag tog en heldag på landet med Therés. Vi gjorde tacos, drack kaffe och var ute och gick med hundarna. Mysigt :) 
 
Tänkte att jag ska få ordning inne på kontoret i veckan med, det är så skönt att rensa ut inför en ny kurs. Jag har ju en tendens att stöka ned rätt ordentligt :p Nu kom jag även på att jag "måste" skriva en uppsats som ska in på fredag, den är frivillig men det kan vara skönt att få lite feedback på hur man skriver eftersom kursen examineras genom att skriva en uppsats på salstentan. Man ska skriva om orsaker till en trend eller förändring, typ "Why do people smoke", så ska man ha flertalet paragrafer med olika orsker till fenomenet. Har svårt att komma på ett ämne, någon som har ett förslag eller två? :)
 
På tal om något helt annat så tänkte jag gå och klippa mig i dagarna, jag funderar på att klippa lugg bara för att det var så hiiiiimla länge sen jag hade det. Och jag vet att det är sjukt jobbigt att ha lugg men jag är sugen ändå. :D Tror jag får låta frisören bestämma, det blir oftast bäst så. 
 
Nu ska jag göra middag, vi hörs! Puss
 
 

Kommentera

Publiceras ej